mys pys!



Mamma och pappa kom hem till oss en stund idag och fikade lite. Kaffe och kanelkrans :P mmm! Passade på att skicka med en jacka som behöver tvättas eftersom det alltid är så fullt i tvättstugan :/
Sen var det ju Desperate Housewives ! Spännande! =)

Ledig i morgon så ska  sova ut , mysa med molly och sen  bygga naglarna och fika. Synd bara att det ska regna i morgon.  :(  längtar till sommaren och hoppas på mer sol!






Bilden är i från förra året på en bilträff med Danne. Som var hur tråkig som helst by the way.
Står mitt bland alla trimmade och stylade Volvo bilarna , då Danne säger att han vill ha en av bilarna. Då utbrister jag typ, att fy fan! hatar volvo dom e bara hur fula som helst ,mitt bland alla Volvo fans =) bra Jenny! fick mig ett antal blickar ! men men hahaha.



Ska ut med Mollan, ta en kopp kaffe och cigg sen väntar kudden!

Puss på er !



Kommentarer
Postat av: malin

faaasiken vilken snygg bild snäckan!! shit :) sov gott, hörs imorgon!

2009-05-05 @ 23:45:43
URL: http://elakamalins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du tyckte de va skitkul...... Snygg du e btw puss

2009-05-13 @ 22:41:21
Postat av: Sara Z

suuuper söt bild =)

2009-05-14 @ 03:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0