Underbart... :)



Har haft en helt underbar helg med underbara vänner! :)
Utgångar, film , mat, sol, bad och en massa mys :)

Va ute med Christina igår hade inte träffats på jätte länge så hade massor att prata om , därför blev det ett antal drinkar innan vi stack vidare till "båten"

Kom in direkt och slapp köa :) , men va riktigt mycket folk som gick samma tid så det tog tid att komma ut.
 Då jag började  citera Björn Gustavsson ;)  - Om jag kommer in ?!! ... jag kommer knappt ut ! ! ( måste ses men kul ändå :P)


I dag har jag inte gjort mycket! Har precis beställt pizza o köpt en stor coca cola så ska sitta o kränga framför filmen Little girl lost på kanal 5, Amerikanskt drama från 2008. Den är baserad på en verklig händelse.










Puss puss!

Kommentarer
Postat av: En beundrare

Hejsan Jenny.

Silken kul blogg du har.



Finns alltid något roligt eller intressant att läsa.

Och gud va lång du verkar. Men du borde le lite oftare gullet. ;)



Men du sötnos, jag hade aldrig haft på mig den klänningen på bilden. Jag vill inte vara taskig men någon som du borde inte gå runt och se ut som mimi pigg.



Ha det bra gullet, ser fram mot ditt nästa inlägg. ^^

2009-07-10 @ 21:37:57
Postat av: Jenny

tack tack men vem e du då? :)

2009-07-14 @ 15:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0