det gör ont..



Ibland är allt bara hur jobbigt som helst! Har tänkt över mina vänner i dag. Det är bara onödigt med energi och tid att ha vänner som man inte får något tillbaka ifrån. Som bara kommer när dom själv behöver något eller om dom inte har något annat för sig känns det som. Som inte tänker på en när det är något spec. eller dom ska iväg tillsammans. Konstigt när man själv räknar in dom i bilden när det händer något eller man ska åka iväg. Men jag har nog missuppfattat den vänskapen.

En riktigt bra vän ska man alltid kunna vända sig till. Dom ska finnas där och alltid försvara varandra, lita på varandra och kunna berätta allt för en.

 "Vänner ska alltid gå före pojkvänner "säger man, för att vänner alltid finns där men killarna går.  Men i mitt fall är det pojkvännen som kommer först han ställer alltid upp och han är min bästa vän och sambo.







I dag har bussat med min loppa hela dagen =) vet inte om det är vädret men hon har helt galet med energi i dag :) Gått lång runder och bara njutit av solen! 



puss på er och ta hand om era vänner :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0