tänkte komma igång igen...



Med bloggandet då.

och kanske träna igen =) har ett gymkort som jag köpte efter jul , tror jag använt det max två gånger :P

och börja äta nyttigt, inte massa snabb mat och sen klaga på att kläderna inte passar eller att det är fel på vågen!

och inte va uppe för sent  ( då menar jag att inte sitta uppe till halv tre, för  att repriserna visas på tv )!

och använda cyklen som jag har köpt istället för att slösa pengar på taxi o buss!

Jag ska försöka komma igång med det igen. =) ...snart!   börjar med bloggen. =)




Avlutar med två sköna bilder på mig och Malin för några helger sedan! =)








har alltid lika kul med dig =)




Älskar dig gumman



sov gott puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara Z

låter bra vännen =)

2009-04-27 @ 05:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0