Vart tog sommaren vägen ??

Ja det är en bra fråga :/ känns som att det var vinter precis och nästa vinter är inte långt bort. Saknar mina flipp flopp och kjolar! Allt blir lättare och roligare också. Känner mig som en blekfis...haha får nog ta och sola lite solarium till helgen. Hade det bara varit mycket snö i  södra sverige hade jag tyckt att det varit jättemysigt med vinter, men det är bara regn och blask. Kommer det snö ligger det på marken i max en dag.

Jag ska försöka spara ihop till en resa. Felet jag gör är att jag köper spargrisar med avtagbart lock så lilla Jenny plockar ju ut pengarna igen när hon hittat en fin tröja som hon igentligen inte har råd med :)  så nästa inköp blir en spargris utan avtagbart lock!










I dag har jag jobbat som fan. Känner mig väldigt duktig idag. Sen när jag kom hem skulle jag lägga mig i ett varmt bad, så jag hällde i skum och satte igång vattnet. bara det att jag glömde ju bort det och började äta så det sluta det med att badrummet blev översvämmat. så jäkla typiskt mig =) aja då glömmer jag inte det fler gånger.

Älsklingen har köpt en ny x box 360 så han har numera ockuperat tv:n. mycket roligit...för han då  :).
Som tur har vi en i sovrummet också så där befinner jag mig i kväll!







pussss!











Kommentarer
Postat av: Erika

Ja ibland är det inte lätt att hålla i slantarna =/ men köp denna spargrisen så kommer du garanterat inte råna den i onödan =) 11s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/18190547.htm?ca=2311s

2008-09-25 @ 09:54:12
Postat av: Siv

Ligger du under skummet? Måste du fått hicka, sluta det väl??

2008-09-26 @ 17:18:40
Postat av: Bella

Klumpigt att glömma vattnet igång. x')

2008-09-28 @ 00:03:01
URL: http://eclece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0