Mat :)

Så hungrig jag är nu. kan inte bestämma mig om jag ska laga fiskpinnar med mos eller spagetti med köttfärsås. sådana problem jag har :P Tror faktiskt det blir spagetti i dag! 

Jobbade hela dagen i dag. I morgon är jag ledig :D så sköönt! ska ha sov morgon! Sen skulle älsklingen bjuda på fika och mys i stan =) .

Missa inte :

Desperate Housewives - säsongspremiär tisdag 21:00

Grey's Anatomy - säsongspremiär onsdag 21:00

Gossip girl Söndag 19:00

:D kan det bli bättre ???!



Jobbade på Hansa compagniet i helgen med salongen. Det var Hansa dagarna så dom hade lite erbjudanden och rea. I en av affärerna så fotograferade dom , så det blev jag övertalad till att göra ,efter en gratis sminkning på Face . Ser arg ut tycker jag men det va kul =)
Tack  Martin!



Kommentarer
Postat av: Danne

Tyckte att du blev skitbra på bilden =)

2008-09-29 @ 19:56:58
Postat av: Jenny

Tack älskling!

2008-09-29 @ 20:03:00
URL: http://missjennyelisabeth.blogg.se/
Postat av: Bella

Skithäftig bild ju. ;)

2008-09-29 @ 22:34:18
URL: http://eclece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0