Kaos!

Trafikkaos vid Värnhem i Malmö!


Kom precis hem från stan med mamma. Så klart fastnade vi i kaoset vid värnhem. Bilden nedanför är från sydsvenskans hemsida. Tror det var en buss som hade kört på en cyklist också, så polisen kom och det blev ännu mer kaos. Vet inte om det var cyklisten eller bussens fel men busschafförerna kör som idioter i malmö. Blinkar en sekund innan dom kör ut, och kör alldeles för snabbt.  Inte tala om polisen. Har dom blinkers?! dom använder ialla fall inte dom. Dom kör också precis som dom vill. För vem är det som ska sätta dit dom?! ussh blir så irriterad.







Oj vad det regnar nu :( bara öser ner! Tur att jag är innomhus nu, ska värma en kopp te och krypa ner i soffan.
Ikväll blir det Desperate Housewives kl:  21:00 :D


pusss på er!   ♥




Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har inte märkt någonting idag när jag var på Värnhem. :O Fast jag kanske var där innan dess. ;)

2008-09-30 @ 18:30:50
URL: http://eclece.blogg.se/
Postat av: Danne

Jävla puckon ps ja har en xbox att blogga om haaaalllåååå??

2008-09-30 @ 22:31:49
Postat av: danne

kom igen dags o uppdatera ju

2008-10-07 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0