jobba jobba jobba....

Fy fasiken vad trött jag är i dag. Började kl: 10:00 i morse och har precis kommit hem. Men det blir bra pengar :) alltid lika kul! Jobbar hela helgen så det blir ingen utgång. Men behöver ta det lugnt ändå.  På lunchen blev det en macka och kaffe på Espresso House med Christina , mycket trevligt!

  




Igår var jag och byggde naglarna hos Terese på professionails, hon e skit grym blev ,riktigt nöjd !
Fram till jul kostar nytt sett franska 395:- (ord pris. 545:-) så passa på!




I morgon blir det bio och restaurang med älsklingen. Ska bli så mysigt =)
Nu ska jag ta ett stort glas oboy och en cigg sen ska jag krypa ner i min varma säng. Jobb i morgon!

sov gott och puss på er!





Kommentarer
Postat av: Håkan Ora

Hej ja heter håkan Ora och bor i malmö i limhamn. ja tror ja har sett dig o din hund och din pappa med den röda 940n. ja tycker hunden är lite liten och bilen är lite för röd.Här kommer en liten limerik



jägaren järk med silverbössan har et halft tjog egg i mössan bulleribas gick eggen i kras ut flög tio små fåglar av glas

2009-03-05 @ 20:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0