Hej och hå!

Nu sitter jag och kollar på 2 1/2 män på tv 6. sjukt kul program!




Danne skulle laga till våran spagetti till hungriga lilla mig. Så klart råkar han tappa den kokta spagettin i vasken :P  stackaren. Så det blev bullar och oboy till middag i dag, men det var helt okej =)

Malin kom förbi salongen i dag och skulle göra slingor och klippa sig =) Så passade på att ta en fika och prata lägenheter under tiden blekningen satt i håret. 


  
pinglan Malin :)




Nu ska jag tappa upp ett varmt skumbad. Fast denna gången ska jag hålla koll på det :P

puss på er!




Kommentarer
Postat av: Danne

Ja kokte faktiskt ny spagetti =(

2008-09-30 @ 00:01:34
Postat av: Jenny

ja det gorde du faktiskt men det var lite senare :) love you!

2008-09-30 @ 19:57:08
URL: http://missjennyelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0