Gääääsp!

Oj vad trött man kan va då. Har fixat lite till salongen i dag , har inte skrivit det än men är frisör och jag jobbar på en salong inne i stan.  Det ska vara temadagar i stan och där ska vi från salongen stå  och presentera lite erbjudanden =) Så det är det jag fixat med i dag. Skyltar,  fler visitkort mm =) 

Har även hunnit med att vara med mamma i stan en runda.

En rolig grej som hände:

Mamma skulle hämta mig hemma och jag står och väntar på henne på parkeringen. (Mamma har en vit gamal golf, så jag stod och väntade på den.) Efter en stund kommer en röd liten bil och stannar vid mig, Jag reagerade inte ens eftersom jag letade efter den vite golfen :P men banemej det var mamma som satt i den röda nya polon som stod bredvid mig. Äntligen säger jag bara ! Den e jätte söt. =) 


Nä nu ska jag gå och sova. Ska upp tidigt och jobba i morgon.

Sov gott! pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0